De Raad van State is tegen het plan van de coalitie om de huren voor sociale woningen te bevriezen. In een bericht op nos.nl op 29 mei ging het onder andere over de “negatieve bij-effecten” van het plan. Bij-effect (of: bijeffect)? Ik worstel met het woord. Heb jij dat ook?
